mardi 1 avril 2008

Et maintenant le même en chti

Quelle différence existe-t-il entre l'marketing viral et l'buzz marketing ?

En effet, l'nonoche marketing et l'nig'doul marketing chont deux concepts fondés chur l’effet deul' bouche-à-oreille (Word-Of-Mouth). L’objectif est ed' faire en chorte que ed' consommateurs véhiculent ma marque, en parlent à d’autres, qui eux même en parlent à d’autres…

L'drache che chitue dans l'boubourse deul' message et l'nig'doul permanent avec l'gueule ed' bois.

L'buzz marketing consiste à rabistoquer une rumeur. L'gueulard ed' haut fourneau s’accapare l'coron, l’adapte chi besoin est et évangélise chon tchiot biloute chocial. L'ch'Nord peut travailler chur l'canard ou en profiter, choigner l'fricadelle à laquelle les évangélistes vont adhérer et leur donner ed' arguments pour rabistoquer l'ch'Nord. Mais dans tous les cas, l'biloute appartient au po d'chuc, c’est lui qui l'picon bière.

Dans l'tchiot jaune deul' viral marketing, l'balayeux profite deul' tchiot biloute ed' bouche-à-oreille, mais maîtrise l'brayou. Il offre donc aux consommateurs les outils pour mucher facilement chon balayeux publicitaire. Pour pind'loquer l’analogie avec l'nig'doul, bien qu’infectant ed' cellules et les utilisant pour che propager, il n’altère jamais chon arsoule bagage génétique.

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Vu sur blog.cherryandcake.eu

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